Обмін та повернення товару:

Головне дотриматися наступних умов: 
 
- Товар належної якості; 
- Товар не може бути використаний покупцем; 
- Упаковка повинна бути цілою; 
- Товар повинен бути запакований так само, як при отриманні. 
 
Чому ми можемо відмовити клієнту у поверненні товару, отриманого поштою: 
 
- Якщо упаковка була зіпсована;
- Якщо товар неналежного вигляду або був у використанні; 
- Якщо було використано післяплату. 
- Якщо товар не підлягає обміну та поверненню відповідно до закону "Про захист прав споживачів" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
 
Як тільки товар буде отримано, менеджери оформлять вам  повернення коштів. Ми гарантуємо, що повернемо вам всю суму за мінусом витрат на доставку. Просто зв'яжіться з нашими менеджерами, і вони зроблять все в кращому вигляді. 
Якщо ж ви вирішили повернути товар поганої якості або якщо він не відповідає вашому замовленню, всі витрати на обмін і повернення ми візьмемо на себе. Ми відповідаємо за всю нашу продукцію. 
 
Зверніть увагу! 
 
Колір товару на фотографії може трохи відрізнятись від реального. Зважайте на це при замовленні.

Ми ретельно перевіряємо товар перед відправленням, але все ж не унеможливлюємо браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти впродовж 14 днів від дня отримання. 
Всі категорії товарів, придбаних на нашому сайті, підлягають поверненню й обміну.